PINKISH BEAUTY: BB ROYAL MOISTURIZER, HALUS GEBU KULIT WAJAH!

 

Pelengkap kepada produk penjagaan wajah dari rangkaian Pinkish Beauty Cosmetics


 Kini, dengan BB Royal Moisturizer, pengguna2 Pinkish mempunyai lebih pilihan, yang pastinya dengan terlahirnya produk ini, tempoh anda di depan cermin juga lebih pendek dari biasa..:)

Ia merupakan kombinasi dari 2 produk sebelum nya, iaitu GOLDEN COLLAGEN GEL (GCG) dengan BB PINKISH ROYAL GEL yang kini disatukan bagi memudahkan penggunaan dan menjimatkan masa. Dengan tekstur lembut, halus dan ringan, sedikit calitan dan sapuan ringkas saja sudah memadai untuk wajah tampil  lebih berseri serta membantu menjauhi sinar UV di siang hari. Satu2 nya BB yang mendapat kelulusan KKM dan tidak menutup pori2, memberikan pernafasan kulit yang sempurna dan bebas masalah!

Selain mengekalkan fungsi dan kelebihan dari 2 produk terdahulu, ia juga memberikan kuasa pelembapan semulajadi, menganjal dan menggebukan wajah, malah dengan rutin pemakaian harian BB Royal Moisturizer, ia juga berupaya memudarkan cela/parut jerawat di wajah anda selain mengurangi kedutan halus dan tompok2 awal penuaan.



impak keserian yang nyata walau tanpa mekap..
sesuai untuk semua jenis kulit..
dan tidak mengeringkan kulit..

 CARA PENGGUNAAN:

- bersihkan wajah dengan pembersih pilhan anda: SABUN GLUTATHIONE COLLAGEN atau GEL PEMBERSIH GLUTATHIONE COLLAGEN

- tidak perlukan toner atau krim pelembab lain, sebaliknya terus calit sedikit BB Royal Moisturizer pada wajah dan leher selepas mencuci wajah di siang hari. Sapu rata. Dengan BB ini, anda langsung tidak perlu foundation atau bedak lain lagi. Memang terbaik dan menjimatkan!

-bagi malam hari, sapu GOLDEN COLLAGEN GEL selepas membersihkan muka sebelum tidur.

KANDUNGAN : 30 ML / BOTOL




BERMINAT?
SMS / WHATSAPP KE : 014-8228905

0 on: "PINKISH BEAUTY: BB ROYAL MOISTURIZER, HALUS GEBU KULIT WAJAH!"