JELITA MIRACLE SOAP: PENUH KHASIAT ISTIMEWA!

 

sabun kolagen rumpai laut l-glutathione dengan 7 ekstrak herba..
kian hangat di pasaran..
 

KENALI KANDUNGAN SABUN ISTIMEWA INI:

1. PURE MARINE COLLAGEN (rumpai laut hijau dengan ketulenan kolagen 98%)

- Tumbuhan ini telah dianalisa secara saintifik dan didapati bahawa tumbuhan ini mempunyai kandungan kolagen yang amat tinggi dan berkualiti dalam kategori tumbuhan, malah ianya setanding dengan sumber kolagen buatan yang amat terkenal lain, seperti ikan tuna, sirip ikan yu, ikan salmon, sarang burung walit dan soya.


- Rumpai laut juga memiliki kandungan bahan aktif dan khasiat lain, antaranya vitamin B kompleks, C, E, Beta Karotin, Zink, antioksidan, selanium, hormon dan zat galian yang sangat bermanfaat kepada manusia terutama untuk awet muda dan berkulit halus/gebu.


2. L-GLUTATHIONE
- Sumber semulajadi yang membantu merawat kulit bermasalah seperti memudarkan parut, menyamaratakan tona kulit,  mengurangi jeragat/tompok2 gelap sekaligus menjadikan ia lebih cerah, lembut dan berseri.
 


3. HERBA: COLSTFOOT

- Coltsfoot digunakan secara luaran untuk merawat luka terbakar dan semua jenis luka, termasuk gigitan serangga. Ia melegakan keradangan, bengkak juga melembut dan menghaluskan kulit.


4. HERBA: YARROW

- Tumbuhan herba yang digunakan oleh orang-orang Yunani purba lebih 3000 tahun dulu untuk merawat luka pada kulit, berfungsi sebagai antiseptik semulajadi, mampu menjadikan kulit lebih muda dan elastik serta lembut.


5. HERBA: BIRCH

- Dikenali sebagai "tree of life", Memiliki sifat antiseptik dan detox, melindungi kulit daripada jangkitan bakteria dan kulat. Ia juga menjadikan kulit kepala lebih sihat/segar, menguatkan akar rambut dan menjauhi kelemumur. Minyak Birch telah digunakan sebagai penyegar kulit, berkesan mengurangkan kedutan, ekzema dan iritasi pada kulit dan otot.


6. HERBA: NETTLE

- Nettle merupakan species tumbuhan berbunga Urtica Genus dalam keluarga Urticaceae. Ia merupakan tumbuhan perubatan yang digunakan berabad lamanya untuk merawat gejala alergi.

- Nettle sangat berkesan digunakan dalam perawatan rambut yang berkelumumur dan berminyak. Ia juga digunakan sebagai penawar semulajadi untuk merawat rambut gugur, membantu pertumbuhan rambut, melebat serta memberi sinar kepada rambut dan mencegah botak.




7. HERBA: HORSETAIL

- Horsetail adalah tumbuhan herba unik keturunan zaman purba pra sejarah. Ia mempunyai komponen aktif yang membantu melegakan keradangan, ulser dan membantu penyembuhan luka-luka, rambut gugur dan masalah kulit (melindungi kulit dari sinar terik matahari). Ia juga melegakan ketegangan/stress juga keletihan badan.


8. HERBA: THYME

- Tumbuhan herba yang kaya antioksidan ini tergolong dalam golongan pudina dan wujud dalam beberapa warna dan bentuk. Thyme boleh membantu untuk melegakan sakit sendi, sakit tulang dan merupakan agen antibakteria serta antiseptik yang efektif.


9. HERBA: ROSEMARRY

- Rosemary merupakan bahan yang popular dalam krim anti-penuaan kulit kerana ia membantu mengurangi bengkak, merangsang pertumbuhan semula sel kulit dan folikel rambut, meningkatkan keanjalan, melembabkan kulit dan menyamaratakan tona kulit secara keseluruhan. Ia adalah agen semula jadi anti-radang, memiliki wangian aromaterapi yang menenangkan minda, melegakan ketegangan serta melancarkan aliran darah ke kulit.

Dengan segala kehebatan yang ada pada seketul sabun hijau ini, pasti nya mandian anda lebih menyeronokkan untuk dilakukan setiap hari!


 
anda nak cuba juga?
100% selamat tanpa bahan kimia dan pengawet, HALAL dan berkesan!
seketul ni tahan lama tau (sila potong 2-3 bahagian sebelum diguna)..
selain muka dan badan, boleh buat syampoo rambut juga..
sangat bagus untuk kulit kepala gatal, kelemumur, rambut kusam..
berbaloi2..
 
 
BERMINAT?
SMS / WHATSAPP KE : 014-8228905

0 on: "JELITA MIRACLE SOAP: PENUH KHASIAT ISTIMEWA!"