RADIANCEZ PLATINUM : DUA KALI KUASA MENENTANG JERAWAT DAN JERAGAT

 


RADIANCEZ PLATINUM..
- Hasil dari teknologi VitaNano Complex, khusus melindungi wajah dari bakteria jerawat dan jeragat untuk semua jenis kulit selama 24 jam sehari. Bebas kimia dan kesan sampingan!
Mengembalikan semula kelembapan, keanjalan dan kemulusan kulit seawal 7 hari..

Radiancez Platinum adalah 'set besar' yang dinantikan oleh pengguna2 RADIANCEZ GOLD sebelum ini. Selain saiz yang 3x ganda lebih besar, set ini juga menggantikan krim malam kepada suatu produk yang memiliki ciri lebih hebat, iaitu 'night serum' dengan kesan perawatan dan penyerapan 2 kali ganda sewaktu anda tidur!



Radiancez Platinum merupakan set rawatan dan penjagaan kulit wajah dengan sistem 3 langkah mudah yang lengkap dalam membantu meremajakan, menganjal dan menghaluskan kulit. Ia sangat bekesan dalam membantu mencerah dan memutihkan kulit anda serta melawan tanda-tanda penuaan, kedutan, jerawat dan pigmentasi.

Radiancez Platinum terdiri daripada :

1) Facial Cleanser 50ml (Pembersih Muka)
- Membersihkan kulit anda dengan menanggalkan sel-sel kulit mati dan sebum minyak berlebihan yang boleh membawa kepada pertumbuhan jerawat dan masalah kulit yang lain. Mengandungi Minyak Kelapa Dara dan Minyak Argan untuk meningkatkan kandungan kelembapan dan lipid kulit anda sambil mengurangkan stretch mark, lingkaran hitam bawah mata dan kedutan halus.


2) Day Cream 15ml (Krim Siang SPF 30)
- Bekerja secara proaktif untuk menjaga kulit anda supaya anjal, berisi dan lembut sambil melawan penuaan secara semulajadi. Formula kami yang unik menggabungkan penggunaan Foundation, Concealer, pelembap, kawalan minyak, pertumbuhan semula kulit, mengetatkan liang pori, meratakan tona kulit dan anti-kedut; semua dalam satu krim yang bertekstur halus, ringan dan mudah. Mengandungi SPF 30 untuk melindungi daripada sinaran UV yang berbahaya. Sapukan selepas menggunakan Radiancez Facial Cleanser untuk kesan terbaik, setiap pagi permulaan hari dan waktu siang lain.


3) Night Serum 15ml (Serum Malam)
- Memulihkan, membaiki dan menggiatkan semula kulit ketika anda sedang tidur dengan menambahkan semula nutrien penting yang telah hilang kerana aktiviti kehidupan seharian. Gabungan ekstrak Sireh, ekstrak biji Nigella Sativa dan Vitamin E merangsang pengeluaran kolagen dan elastin, menyediakan kulit dengan pertumbuhan semula sel2 yang optimum selain mengembalikan semula kelembapan kulit. Mengandungi Pure Stem Cell untuk mengurangkan pigmentasi, kedutan serta melawan tanda2 penuaan lain. Minyak Tea Tree Australia membantu memerangi jerawat dan mencegah parut. Sapukan selepas menggunakan Radiancez Facial Cleanser untuk kesan terbaik, setiap malam sebelum tidur.




0 on: "RADIANCEZ PLATINUM : DUA KALI KUASA MENENTANG JERAWAT DAN JERAGAT"