PINKISH BEAUTY: GOLDEN COLLAGEN GEL, WAJAH SELEMBUT SUTERA

 

PINKISH BEAUTY COSMETICS GOLDEN COLLAGEN GEL
Impikan wajah halus mulus persis anda masih bayi?
Kini ia bukan mustahil lagi!Alternatif buat mereka yang was2 pada penggunaan serum yang mengandungi plasenta, inilah pilihan yang anda impi!


Memperkenalkan, GOLDEN COLLAGEN GEL - gabungan 3 bahan utama yang bakal merealisasikan impian anda untuk memiliki kembali wajah halus jelita! Hanya sebiji sehari sudah cukup untuk mengembalikan keserian dan kelembapan kulit, memperbaiki tekstur/sel kulit rosak agar tampil lebih bersih, halus, cerah dan bebas cela. Serapan pantas, menyejukkan kulit, berbau harum dan memberikan kemasan selembut satin pada kulit tanpa kesan berminyak. Produk terbaik dari rangkaian terhangat PINKISH BEAUTY COSMETIC.
 

permintaan terlaris setiap hari..

FORMULASI UNGGUL GOLDEN COLLAGEN GEL (GCG):


KOLAGEN + PEPTIDA
-Peptida amat diperlukan dalam penjagaan kulit. Kajian mendapati ia mampu untuk mengurangi tanda-tanda penuaan pramatang dengan meningkatkan penghasilan kolagen, sejenis protein aktif yang memulihkan tisu kulit, menjadikan kulit lebih tebal dan mengurangi garis halus/kedutan.

-Peptida berupaya mengawal dan merangsang kolagen aktif, menembusi kulit ke lapisan dalam tanpa kemerahan atau kerengsaan.

EKSTRAK BIJI ANGGUR
-Salah satu sumber antioksidan paling ampuh untuk manfaat anti-penuaan dan radikal bebas, berkuasa melindungi kulit daripada kerosakan akibat terik matahari serta pencemaran, memerangi jerawat dan ia juga boleh mengecutkan vena varikos.

-Mengandungi lebih banyak kuasa antioksida daripada vitamin C & E. Kajian saintifik membuktikan bahawa kuasa antioksida proanthocyanidins yang dijumpai dalam ekstrak Biji Anggur adalah 50 kali ganda lebih besar daripada vitamin E dan 20 kali lebih besar daripada vitamin C.

YLANG YLANG AURA
-Sumber tumbuhan (haruman bunga nya sangat wangi, diekstrak untuk minyak aromaterapi) yang mempunyai kesan menenangkan kulit dan jiwa, memberi imbangan kelembapan yang diperlukan, menjauhi kekeringan dan kulit kasar, juga boleh membantu menentang bakteria yang sering menyumbang kepada pertumbuhan jerawat.

 
 
CARA GUNA :

- Bersihkan wajah dengan sabun pembersih. Elakkan penggunaan gunting, sebaliknya pusing dan tarik hujung softgel hingga tbuka/putus. Oles lembut bermula dari leher naik ke wajah, biarkan sehingga ia meresap beberapa minit sebelum diikuti dengan pemakaian krim siang/mekap. Juga sesuai sebagai pengganti krim malam. Untuk hasil terbaik, guna gel ini selepas wajah dibersihkan dengan sabun glutathione collagen (SGC). Ia gandingan ideal dan serasi bersama..:)

KANDUNGAN : 30 BIJI / BOTOL
HARGA KAMI : RM50 (S), RM55 (S/S)
 
 
BERMINAT?
SMS / WHATSAPP KE : 014-8228905

0 on: "PINKISH BEAUTY: GOLDEN COLLAGEN GEL, WAJAH SELEMBUT SUTERA"