PINKISH BEAUTY: SABUN GLUTATHIONE COLLAGEN CERAHKAN KULIT MENGHAPUS CELA!

 


PINKISH BEAUTY COSMETICS SABUN GLUTATHIONE COLLAGEN
- Sabun  pinkish glutathione collagen (sgc) tampil lebih hebat dengan formulasi tambahan serta nilai pH yang diturunkan agar lebih sesuai untuk warga Malaysia yang ingin mengekalkan kecantikan kulit sepanjang usia.
 - Sesuai buat semua jenis kulit. Untuk lelaki dan wanita.
- Boleh digunakan pada wajah dan badan untuk kesan pencerahan yang menyeluruh terutama nya di leher, siku, lutut dan di celah lipatan peha serta di bawah lengan.
- Gunakan 2 kali sehari ketika mandi. Penggunaan berterusan akan meremajakan semula kulit, mengurangi penuaan pramatang kulit tubuh (kedut/pigmentasi), menjadikannya lebih cerah sekata, bebas parut dan bersih berseri.



KELEBIHAN SABUN GLUTATHIONE COLLAGEN:

*Membersih dengan lembut dan menyegarkan kulit lesu
*Mengecutkan jerawat di wajah/badan seawal 2 minggu penggunaan
*Memudar juga menghilangkan parut & cela
*Mengurangkan pigmentasi/jeragat
*Mengurangkan kedutan dan garis halus serta kesan regangan/strectmark
*Mencerahkan kulit yang kusam/gelap, kasar dan kering
*Menyamaratakan tona kulit
*Memelihara kelembutan dan kelembapan semulajadi kulit





FORMULASI UNGGUL UNTUK MANFAAT TERBAIK :

GLUTATHIONE
-Menolong memudar dan menghilangkan masalah kulit seperti pigmentasi, jerawat dan parut jerawat, penuaan pra matang dan kedutan. Menjadikan kulit tampak lebih cerah dan halus.

KOLAGEN
-Membantu mengekalkan kelembapan semulajadi kulit selepas setiap kali cucian, menganjal dan menghaluskan kulit agar lebih tegang/elastik, mulus dan gebu.

ARBUTIN
-Arbutin dikenali sebagai bahan yang paling selamat dan efektif dalam rawatan pencerahan kulit. Ia menolong memperbaiki, merawat dan menjaga kulit dari radikal bebas yang merosakkan serta menyeimbangkan tona kulit dengan mengawal pengeluaran melanin yang berlebihan.

ASID KOJIC
-Sangat efektif  sebagai agen pencerahan kulit, selamat dan tidak toksik. Membantu memudarkan parut dan tona kulit lebih sekata.

ALOE VERA (lidah buaya)
-Mengawal kelembapan dan menjauhi kulit kering, mempercepatkan penyembuhan jerawat, luka dan memudarkan parut dengan merangsang sel2 kulit baru tumbuh lebih sihat. Ia juga bersifat menyejukkan kulit serta membantu menjauhi sinar UV yang menggelapkan kulit.

MINYAK KELAPA DARA (vco)
-Sumber semulajadi yang bersifat anti-bakteria, anti-virus dan anti-fungus, membantu kulit dari masalah kudis, panau, kurap dan jangkitan2 yang merosakkan tisu kulit. Membuatkan kulit lebih lembab, halus dan lembut dengan mengurangkan kesan kedutan dan regangan kulit.

LICORICE
-Berperanan membantu kulit terlindung dari sinar UVA dn UVB, mengurangi iritasi dan keradangan pada kulit sensitif

VITAMIN C
-Nutrisi tambahan yang penting untuk membantu kolagen dan glutathione berfungsi lebih optimum dalam menguat dan menjaga sel2 kulit agar sentiasa sihat




NOTA:

** Jika sabun digunakan pada wajah, ikuti penjagaan wajah dengan sapuan GOLDEN COLLAGEN GEL untuk kesan lebih hebat. Tidak perlu lagi penyegar, pelembab dan krim2 lain.

** Jika untuk badan, sapukan EXTRA GLUTATHIONE AMAZING LOTION untuk penjagaan kulit yang lebih halus, gebu, menawan.

PRODUK INI:
-LULUS KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM) NOT120701328K
-DIUJI SECARA DERMATOLOGI
-KELULUSAN ANTARABANGSA
*BFAD (Bureu of Food and Drugs) RD11-MM-CL-560
*BIRO DADAH DAN UBAT ANTARABANGSA RDII-MM-CT-0492

BERAT KANDUNGAN : 100 GM / KETUL



 BERMINAT?
SMS / WHATSAPP KE : 014-8228905

0 on: "PINKISH BEAUTY: SABUN GLUTATHIONE COLLAGEN CERAHKAN KULIT MENGHAPUS CELA!"